Ostatnie terminy naboru do Policji w 2025 roku
Terminy przyjęć
Ostatnie planowane terminy przyjęć do służby w Policji w 2025 roku to:
- 25 listopada
- 30 grudnia
Terminy mogą ulec zmianie w zależności od bieżącej analizy fluktuacji kadr. - Komendant Główny Policji
Miejsca pełnienia służby
Przyjęcia dotyczą jednostek garnizonu mazowieckiego, w tym m.in.:
- Oddziały Prewencji Policji: Płock, Radom
- Samodzielny Pododdział Prewencji Policji: Ostrołęka
- Komendy miejskie: Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce
- Komendy powiatowe: Białobrzegi, Ciechanów, Garwolin, Gostynin, Grójec, Kozienice, Lipsk, Łosice, Maków Mazowiecki, Mława, Ostrów Mazowiecka, Płońsk, Przasnysz, Przysucha, Pułtusk, Sierpc, Sochaczew, Sokołów Podlaski, Szydłowiec, Węgrów, Wyszków, Zwoleń, Żuromin, Żyrardów
Kto może służyć w Policji
- obywatel Polski o nieposzlakowanej opinii, nieskazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- posiadający pełnię praw publicznych
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie lub średnie branżowe
- zdolny fizycznie i psychicznie do służby w formacjach uzbrojonych
- zdający rękojmię zachowania tajemnicy zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych
Gdzie i kiedy składać dokumenty
Dokumenty należy złożyć osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. płk. K. Piłata 12 (tel. 47 704 42 23) lub w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59 w dni robocze: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30–15:30 oraz wtorek w godz. 7:30–18:00.
Osoby aplikujące do Oddziałów Prewencji i Samodzielnego Pododdziału Prewencji składają dokumenty w komendach miejskich/powiatowych lub w Sekcji ds. Doboru KWP Radom. Informacje dotyczące procedury kwalifikacyjnej dostępne są na stronach: www.policja.pl oraz www.mazowiecka.policja.gov.pl.
Wymagane dokumenty i dodatkowe informacje
- podanie o przyjęcie do służby adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Radomiu
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B) oraz ankieta bezpieczeństwa w terminie wskazanym w toku postępowania
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (oryginały do wglądu)
- kopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc zatrudnienia (oryginały do wglądu)
- dokumenty potwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej, jeśli dotyczy
- dowód osobisty do okazania na żądanie pracownika doboru
Złożone dokumenty nie będą odsyłane. Szczegółowe preferencje punktowe dotyczą m.in. wykształcenia informatycznego oraz posiadanych uprawnień ratowniczych i kierowców zawodowych. Pełne wykazy preferencji i wymaganych umiejętności dostępne są na stronach Komendy Głównej Policji i Komendy Wojewódzkiej w Radomiu.
źródło informacji: KPP w Ostrowi Mazowieckiej / policja.pl








